RSS 1.0     RSS 2.0

Total Views: 3944 - Total Replies: 13   chnam kroy kor chnam kroy tuv joss!!! :D

posted:Mohasarko
on 03/12/2008 12:11:32

som mae kok prab keh oy heuy tuv... bir min doch chnoss koun jbass jear yum lampa heuy  som reek reay doy metrey 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

--------------------------------------------------------------
See boxes or question mark? Click Here!
posted:SomneangBoston
on 03/13/2008 11:22:44
Yeee p'oun pross thom penh komlors huey nov yum tead?

on 03/13/2008 20:52:18

mnuss thum penh komlors nirng heuy ban sombo yum nirng lbong pruss chnam mun mae kort kohok mdong heuy, taeh plich yum jam mirl bir kort plich chnam niss tiet, knhum yum oy nah ney tah mong

SomneangBoston wrote:
Yeee p'oun pross thom penh komlors huey nov yum tead?

on 03/16/2008 18:09:10
bur tam komnith roboss bong p'oun kour nass tae jaul tov don dirng kloun aegn huey..bur tam bong kith mer tov mae roboss p'oun muk jea plech tead huey

on 03/17/2008 11:07:43

min ban teh lbong, jass jass boran kort prokan nass bir kmeng kmeng jol doy kloun aeng doch chnoss... bir mae kort plich, jbass jear ott tiet heuy

SomneangBoston wrote:
bur tam komnith roboss bong p'oun kour nass tae jaul tov don dirng kloun aegn huey..bur tam bong kith mer tov mae roboss p'oun muk jea plech tead huey

on 03/18/2008 07:57:24

bur jirng oy bong jouy tver jea may bar oy p;oun tov?

prab mok mer ter p'oun penh jet neary mouy nah tov?

Mohasarko wrote:

min ban teh lbong, jass jass boran kort prokan nass bir kmeng kmeng jol doy kloun aeng doch chnoss... bir mae kort plich, jbass jear ott tiet heuy

SomneangBoston wrote:

on 03/19/2008 13:14:16

men rir lbong? bir lbong smak jet, pa oun minh deurng jear trek or yang nah teh neek   Pontae pa oun min hean prab lbong publik teh, klach neang ban arn avey dael pa oun sorseh, neang durng neang ien na lbong

SomneangBoston wrote:

bur jirng oy bong jouy tver jea may bar oy p;oun tov?

prab mok mer ter p'oun penh jet neary mouy nah tov?

Mohasarko wrote:

SomneangBoston wrote:

on 03/19/2008 19:17:13
kom ton al treak or klang peak huey kor kom al orkun bong tvey jam ban somrach jam orkun kor ban dael

Mohasarko wrote:

men rir lbong? bir lbong smak jet, pa oun minh deurng jear trek or yang nah teh neek

on 03/28/2008 14:08:06

men heuy, lbong mien prosass nirng truv. Jam ban somrach sach kar jam orkun lbong ey jurng!

SomneangBoston wrote:
kom ton al treak or klang peak huey kor kom al orkun bong tvey jam ban somrach jam orkun kor ban dael

Mohasarko wrote:

men rir lbong? bir lbong smak jet, pa oun minh deurng jear trek or yang nah teh neek

on 03/28/2008 14:20:39

ber ban somrach doch prathna bong min jong ban peak orkun ey teh baht kir jong nham sra serey sour sdey vinh

Mohasarko wrote:

men heuy, lbong mien prosass nirng truv. Jam ban somrach sach kar jam orkun lbong ey jurng!

on 03/28/2008 14:29:04

lbong kom pruy, sra serey suasadey kir knhum min plich lbong teh..... Tae bir ott ban somrach vinh, lbong mien vitheanaka ey juoy doss srai oy pa'oun?

SomneangBoston wrote:

ber ban somrach doch prathna bong min jong ban peak orkun ey teh baht kir jong nham sra serey sour sdey vinh

Mohasarko wrote:

on 03/28/2008 14:36:59

p'oun pross euy..kom kith avey jreun peak. son sem son sem kom bom
borl.. jompous reoung vitheanaka nus min ot teh pon tae min arch yok
mok preur kah ban prous ey nis jea reoung sopheak mungkul.. knong
reoung snaeha kir min arch preur vitheanaka avey ban teh baht kir preur
tirk jet borisott huey bong jeur ta mnus l'or doch roub p'oun muk jea
ban jauk jey knong thngaiy nah mouy min khnan. 

Mohasarko wrote:

lbong
kom pruy, sra serey suasadey kir knhum min plich lbong teh..... Tae bir
ott ban somrach vinh, lbong mien vitheanaka ey juoy doss srai oy
pa'oun?

on 03/28/2008 14:46:52

Orkun lbong nuv peak sorsir..... jass jass kort thlop brap knhum tha, mnuss yerng truv kit mun kuss, jear jeang kuss mun kit..... khanak niss knhum thver tam somdey kort, tir min arch yok jear proyoch ban teh rir lbong?..... Sech kdey snaeha min arch bongkhom jet, knhum kor yul srob tam lbong dae........... knhum neeyeay leng serch kae kar opsok teh lbong.

SomneangBoston wrote:

p'oun pross euy..kom kith avey jreun peak. son sem son sem kom bom
borl.. jompous reoung vitheanaka nus min ot teh pon tae min arch yok
mok preur kah ban prous ey nis jea reoung sopheak mungkul.. knong
reoung snaeha kir min arch preur vitheanaka avey ban teh baht kir preur
tirk jet borisott huey bong jeur ta mnus l'or doch roub p'oun muk jea
ban jauk jey knong thngaiy nah mouy min khnan.

on 03/31/2008 15:33:47
Tvey tbet tae bong mean ahyuk jreun jeang paoun mean pontae knong reoung snaeha nis bong ot mean ka pisort bontich soss. avey avey kir ban lir tam jomreang rir kor merl seav phov reoung joun kal kor ban yul tov tam ksae pheap yon prous nak nipon klass ban dork srong jenh pi reoung pith. mouy jivit niss bong mean phob somanang doy srolanh pleam pass jom ler neary l'or mlos huey kor min dael ban skal avey dael how ta tuk snea jea dach khat..

Mohasarko wrote:

Orkun lbong nuv peak sorsir..... jass jass kort thlop brap knhum tha, mnuss yerng truv kit mun kuss, jear jeang kuss mun kit..... khanak niss knhum thver tam somdey kort, tir min arch yok jear proyoch ban teh rir lbong?..... Sech kdey snaeha min arch bongkhom jet, knhum kor yul srob tam lbong dae........... knhum neeyeay leng serch kae kar opsok teh lbong.

01/09/2009